Support
Alle hulp die je nodig hebt, van een ervaren IT-partner waarop je kunt vertrouwen
ervice Management van Proact geeft ons volledige gemoedsrust. Ze monitoren, analyseren en verbeteren voortdurend. En mocht er iets misgaan, dan hebben we de beste hulp die beschikbaar is om de zaken zo snel mogelijk op te lossen.”
IT operations director
We kozen voor Proact ‘Monitoring as a Service’ omdat we weten dat alles wordt gecontroleerd en we de onmiddellijke ondersteuning krijgen die we nodig hebben als er iets misgaat.”
IT operations director
Enkele voordelen van onze support services

Specialistische kennis

24/7 support

Vooruit denken
Hoe we de IT transformeren

Infrastructuur
Support en beheer
Als een service
Voorbeeld van support services
Support-gerelateerde artikelen

SkiStar
Using Splunk for automated log management SkiStar’s vision is to create memorable mountain experiences as the leading operator of European alpine destinations. SkiStar manages the

University of Gloucestershire
Managed services approach to enable team efficiency Proact worked as an integral partner to the University of Gloucestershire to support the overhaul of its entire

iba AG
Proact accelerates development with turbo IT solution iba AG is a medium-sized and owner managed company that’s headquartered in the metropolitan area of Nuremberg. For