Support

Alle hulp die je nodig hebt, van een ervaren IT-partner waarop je kunt vertrouwen

ervice Management van Proact geeft ons volledige gemoedsrust. Ze monitoren, analyseren en verbeteren voortdurend. En mocht er iets misgaan, dan hebben we de beste hulp die beschikbaar is om de zaken zo snel mogelijk op te lossen.”

IT operations director

We kozen voor Proact ‘Monitoring as a Service’ omdat we weten dat alles wordt gecontroleerd en we de onmiddellijke ondersteuning krijgen die we nodig hebben als er iets misgaat.”

IT operations director

Naarmate organisaties prioriteit geven aan IT om innovatie, ontwikkeling en groei te ondersteunen, worden veel IT-omgevingen complexer en wordt er meestal gebruik gemaakt van technologie van meerdere leveranciers. We hebben onze ondersteuningsservices ontwikkeld om een sterke bedrijfscontinuïteit te garanderen en om processen te vereenvoudigen na een incident dat jouw omgeving beïnvloedt. Met één aanspreekpunt weet je zeker dat jouw zaak zo snel mogelijk wordt behandeld en opgelost.
Sinds 1994 hebben we onze bekroonde ondersteuning aan onze klanten geleverd en we begrijpen dat elke organisatie verschillende capaciteiten en hoeveelheden middelen heeft om toe te wijzen in geval van een incident. En daarom bieden we drie niveaus van IT-ondersteuning, tot een volledig beheerde optie waarbij we de verantwoordelijkheid nemen voor het oplossen van problemen en voor het uitvoeren van belangrijke taken die ervoor zorgen dat jouw omgeving veilig en efficiënt is.
We bieden support op drie niveaus. Premium Support: als er iets misgaat, zal een van onze 24/7 helpdeskteams fungeren als een enkel contactpunt om alle informatie te verstrekken die je nodig hebt om het probleem op te lossen. In 95% van de gevallen is onze kennis goed genoeg. In de overige 5% van de gevallen zullen we namens jou contact opnemen met leveranciers en deze coördineren, waardoor jij kostbare tijd bespaart. Je kunt ook een of beide van de twee aanvullende supportservices toevoegen: Monitoring as a Service en Service Management. (Lees hier meer over onderaan deze pagina.)

Enkele voordelen van onze support services​

Specialistische kennis

Bespaar geld op training en werving. Altijd toegang tot gecertificeerde specialisten met de relevante expertise

24/7 support

Met automatische waarschuwingen en gekwalificeerde ondersteuning die 24 uur per dag beschikbaar is, afhankelijk van het ondersteuningsniveau

Vooruit denken

Onze toewijding reikt verder dan de dagelijkse werking en het oplossen van problemen. We helpen je jouw middelen te optimaliseren om capaciteitsproblemen te voorkomen en veranderingen te plannen

Hoe we de IT transformeren

Infrastructuur

We kennen de markt, dus we kunnen je helpen bij het kiezen van de juiste hardware, voordat we samenwerken met enkele van de meest gerenommeerde providers om deze te leveren

Support en beheer

We kunnen jouw bestaande hardware of services ondersteunen en beheren, de last wegnemen van uw IT-team en excellentie garanderen met 24/7 deskundige aandacht

Als een service

We ontwerpen en leveren managed services waar ze nodig zijn – jouw datacenter, die van ons, private / publieke / hybride cloud – en bieden maximale flexibiliteit en wendbaarheid

Voorbeeld van support services

Support-gerelateerde artikelen

SkiStar

Using Splunk for automated log management SkiStar’s vision is to create memorable mountain experiences as the leading operator of European alpine destinations. SkiStar manages the

University of Gloucestershire

Managed services approach to enable team efficiency Proact worked as an integral partner to the University of Gloucestershire to support the overhaul of its entire

iba AG

Proact accelerates development with turbo IT solution iba AG is a medium-sized and owner managed company that’s headquartered in the metropolitan area of Nuremberg. For

Neem contact op

We horen graag van je. Bel ons, word lid van onze social media community of stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.