Search
Close this search box.

Support Engineer – België

Ben jij een gepassioneerde IT-professional met een talent voor probleemoplossing? Wij zijn Proact, een toonaangevende speler in IT-oplossingen en nodigen jou uit om deel uit te maken van ons dynamische team als Support Engineer. Als Support Engineer bij Proact speel je een cruciale rol in het leveren van hoogwaardige technische ondersteuning aan onze gewaardeerde klanten in België. Je komt terecht in een omgeving die innovatie en groei omarmt, waarbij jouw expertise en vaardigheden worden gewaardeerd en gestimuleerd. Lijkt het jou fijn om een verschil te maken in de wereld van IT-ondersteuning en wil jij jezelf verder ontwikkelen binnen een vooruitstrevende organisatie, lees dan snel verder!

Wat ga je doen als Support Engineer?

Als Support Engineer ben je een essentieel onderdeel in de ondersteuning van de IT-infrastructuur van onze klanten. Daarnaast zoek je proactief naar oplossingen voor terugkerende problemen. Zo help je klanten zich te focussen op hun core business.

Als Support Engineer ben je onder andere verantwoordelijk voor:

  • Het klantvriendelijk te woord staan van onze eindgebruikers;
  • Het stellen van gerichte vragen en goed te luisteren zodat je tot de kern van de zaak komt;
  • Het zelfstanding oplossen van problemen. Lukt dit niet dan ga je ten rade bij je collega’s van de 3e lijn;
  • User Management;
  • Het documenteren van klantinteracties en oplossingen in ons ticketingsysteem.

Collega aan het woord:

Wat breng jij mee?

  • Idealiter heb je een hbo-diploma in IT of gelijkwaardige kennis door ervaring;
  • Je beschikt over een stevige kennis in IT die je verder wil uitbouwen;
  • Je hebt kennis van M365 services, Active Directory, Intune, Azure, PowerShell, Win10, SCCM, TCP/IP;
  • ITIL is een plus;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel verbaal als schriftelijk. Beheersing van de Franse taal is een grote pre.

Wat brengen wij jou?

Nu komen we bij de alinea waarin wij jou ervan willen overtuigen dat wij de beste werkgever van België en Nederland zijn. Maar wat maakt ons voor JOU de beste werkgever? Om te beginnen is de IT-markt in ieder geval erg aantrekkelijk en altijd in ontwikkeling. Zo zijn wij bijvoorbeeld gewoon doorgegroeid tijdens corona.

Verder is ontwikkeling bij ons essentieel, zoals eerder aangegeven. We hebben verschillende tools (zoals GoodHabitz) om jou daarbij te helpen, maar indien wenselijk behoort het volgen van (werkgerelateerde) opleidingen ook tot de mogelijkheden. Daarnaast hebben we maandelijks themaborrels en fantastische personeelsfeesten. De wat meer standaard voorwaarden zijn: 

  • Een goed en bespreekbaar salaris, gebaseerd op jouw ervaring;
  • Doorgroeimogelijkheden;
  • Een bedrijfswagen met tankkaart (zonder bestickering);
  • 20 vakantiedagen + 12 ADV dagen (o.b.v. een 40-urige werkweek);
  • Netto vergoeding van € 14,- per dag;
  • Maandelijks € 50,- internetvergoeding;
  • Hospitalisatie- & groepsverzekering.

Ben je enthousiast geworden?

Solliciteer dan nu! Nog niet helemaal zeker van je zaak of heb je nog vragen? Neem dan contact op met mij, Bert Willemsens, via de onderstaande gegevens.



Delen

Gerelateerde content

Neem contact op

We horen graag van je. Stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Neem contact op

We horen graag van je. Bel ons, word lid van onze social media community of stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.