Search
Close this search box.

Support en Service Management

Flexibele ondersteuning om jouw bedrijfssystemen op koers te houden – 24/7, 365 dagen per jaar.

Houd jouw IT-afdeling draaiende

Vertrouw op één aanspreekpunt

Profiteer van één partner die jouw supportzaak met alle leveranciers beheert - tot 24/7.

Minimaliseer de impact op het bedrijf

Directe lokale toegang tot reserveonderdelen, waardoor de negatieve gevolgen van een incident voor het bedrijf worden beperkt.

Toegang tot jouw eigen serviceportaal

Snel incidenten melden, verzoeken indienen en de voortgang van supportcases volgen.

Incidenten oplossen voordat ze zich voordoen

Identificeer proactief potentiële risico's en los ze op voordat ze zich voordoen.

Kosten verminderen

Elimineer de noodzaak van 24-uurs ondersteuning door jouw IT-team.

Verlichting van personeelstekorten

Geef de operationele verantwoordelijkheid uit handen en word ontlast van het beheer van de dagelijkse activiteiten.

Waarom Proact

De huidige IT-omgevingen zijn complex. Dit heeft verstrekkende gevolgen voor de manier waarop ze worden bewaakt en beheerd – en voor de ondersteuning die nodig is als er iets misgaat. Met Proact krijg je toegang tot onze 30 jaar ervaring die klanten helpt bedrijfskritische gegevens veilig te stellen.

Wij wijzen specialisten toe om een incident binnen een afgesproken SLA te beheren en op te lossen. Je krijgt ook toegang tot onze magazijnen met reserveonderdelen in heel Europa.

Met onze add-on monitoringdiensten kun je nog een laag intelligente en proactieve monitoring toevoegen met waarschuwingen voor potentiële incidenten of problemen in de omgeving.

Indien gewenst, kunnen we zelfs het volledige beheer van jouw infrastructuur overnemen als een managed service, zodat je jouw middelen opnieuw kunt inzetten voor projecten die de bedrijfswaarde verhogen.

Weet dat u 24/7, 365 dagen per jaar gedekt bent - met onze bekroonde Premium Support, onze slimme bewakingsdiensten of onze volledige Service Management-opties.

Een enkel contactpunt zal snel gespecialiseerde experts toewijzen om incidenten tot 24/7 op te lossen, terwijl we met meerdere leveranciers coördineren om de impact op het bedrijf te minimaliseren. Wij nemen verantwoordelijkheid voor het probleem en werken samen met jouw team aan een oplossing.

Upgrade naar premium of directe leveranciersondersteuning met bewaking – zo komt er nog meer tijd vrij om je op jouw bedrijf te richten. Onze experts bewaken uw omgeving, geven waarschuwingen en nemen de storingscoördinatie over voor waarschuwingen met hoge prioriteit.

De meeste tijd en moeite besparen? Met Service Management kun je erop vertrouwen dat wij patching, upgrades, wijzigingen, implementatie, lacunes in vaardigheden, releasebeheer en analyse afhandelen – in een “as a Service”-model dat gekoppeld is aan een SLA.

Backup-brochure-front-cover

Het feit dat we veel hardware van andere leveranciers hadden, was voor [Proact] geen probleem. Ze hebben onze problemen opgelost zonder ons van het kastje naar de muur te sturen. Zo'n single point of contact leert de omgeving kennen, wat de samenwerking heel efficiënt maakt."

Contacteer

een van onze specialisten

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.

Neem contact op

We horen graag van je. Bel ons, word lid van onze social media community of stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.

Proact nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en geïnspireerd met onze nieuwsbrief! Ontvang regelmatig updates over IT en digitalisering en exclusieve uitnodigingen voor evenementen rechtstreeks in uw inbox. Meld je nu aan!

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.