Outsourcing

125
300
7
30k
8+

In veel verandertrajecten blijkt dat organisaties een onafhankelijke maar scherpe blik van buitenaf waarderen. Onze Business Consultants helpen in de praktijk dan ook de organisaties die voor grote organisatorische wijzigingen staan en adviseren hoe deze organisaties hun IT-apparaat het beste voor het primaire bedrijfsproces kunnen inzetten. Ook benieuwd of dat nuttig voor jullie is?
Voor extra operationele ondersteuning binnen je IT-omgeving ben je bij Proact aan het juiste adres. Van servicedesk medewerker tot functioneel beheerder, maar ook van azure engineer tot onsite support, Proact heeft de juiste expertise in huis. Onze medewerkers kiezen er bewust voor om bij meerdere opdrachtgevers aan het werk te zijn. Niet alleen blijven ze daar flexibel door, ook maken ze een stijle leercurve door waar wij als werkgever, maar jij ook als opdrachtgever, de vruchten plukt.

Janneke Elbert
IT manager, Aveco de Bondt
‘Voor een succesvolle outsourcing moet de partij die je binnenhaalt echt een samenwerkings-partner zijn. Ik zie een groot verschil tussen een leverancier en een samenwerkingspartner. Je moet een win-win situatie hebben, het moet voor beide partners wel werken natuurlijk. Als de bedrijfsculturen dan dicht bij elkaar liggen, helpt dat aanzienlijk. Daarnaast is openheid en eerlijkheid essentieel. Dat zorgt namelijk bij mij voor vertrouwen en dan kan je pas zaken loslaten. Dan word je echt ontzorgd.’

Servicedesk

IT-Beheer

Innovatie

Overal

Adoptie

Security
De Servicedesk van Proact
De Servicedesk van Proact is het centrale aanspreekpunt voor alle meldingen vanuit de opdrachtgever. Niet alleen voor vragen omtrent het gebruik van de beschikbare ICT systemen kunnen zij hier terecht maar ook voor verstoringen of wijzigingsverzoeken. Hier worden verzoeken aangenomen, vastgelegd en, wanneer mogelijk, direct verholpen of beantwoord. De Servicedesk is volgens de ITIL v3 ingericht, heldere communicatie op basis van een gezamenlijke “taal”. Uiteraard ook op het gebied van Outsourcing.