Search
Close this search box.

Servicedesk Engineer

Teamspeler. Servicegericht. Puzzelaar. Herken jij jezelf in deze begrippen? Dan zou jij zomaar onze nieuwe Servicedesk Engineer kunnen zijn! Bij Proact zijn we namelijk op zoek naar een Servicedesk Engineer die de klantbeleving vooropstelt en er plezier uit haalt om klanten blij te maken. Als het jou leuk lijkt om alle lagen van de organisatie te leren kennen, dan gaan wij graag met je in gesprek!

Wat ga je doen als Servicedesk Engineer?

Als Servicedesk Engineer ben jij elke dag op zoek naar oplossingen voor vragen van zowel interne als externe klanten over technische problemen en IT-gerelateerde kwesties. Je speelt een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice en technische ondersteuning om ervoor te zorgen dat alle gebruikers een soepele en probleemloze ervaring hebben met de IT-systemen van de organisatie. Daarnaast behoort het tot jouw taken om:

  • Technische ondersteuning te bieden aan gebruikers. Dit kan variëren van hulp bij het oplossen van softwareproblemen, het configureren van nieuwe hardware, het herstellen van netwerkverbindingen tot het adviseren over IT-tools en -toepassingen;
  • Problemen te analyseren, vast te stellen en erachter te komen wat de oorzaak ervan is;
  • Effectief te communiceren met de klanten en gebruikers. Je moet technische problemen en oplossingen begrijpelijk en vriendelijk kunnen uitleggen aan (vaak) niet-technische gebruikers;
  • Goed te kunnen werken in teamverband om de vraag van de klant op de beste manier te lossen;
  • Prioriteiten te stellen en te weten wanneer je andere zaken soms wat langer zult moeten laten wachten;

Wat breng jij mee?

Als Servicedesk Engineer ben jij een waardevolle schakel tussen onze gebruikers en de technologie. Jouw rol is essentieel bij het bieden van uitstekende klantenservice en technische ondersteuning. Dagelijks sta je klaar om vragen van zowel interne als externe klanten te beantwoorden over technische problemen en IT-gerelateerde zaken. Om deze service naar onze klanten toe te garanderen vragen wij van jou dat je:

  • Minimaal een IT-gerelateerde mbo-niveau 3 opleiding hebt genoten;
  • Minimaal één jaar werkervaring;
  • Ervaring hebt met helpdeskregistratiesystemen, zoals ServiceNow of TopDesk, maar ook met Windows 10/11 en Microsoft 365;
  • Bereid bent om je zelf verder te ontwikkelen als specialist binnen het IT-werkveld door het volgen van verschillende cursussen;
  • Een goede beheersing hebt van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.

Wat brengen wij jou?

Ben je enthousiast geworden?

Herken jij jezelf in de bovenstaande vacature en wil je eens met ons van gedachten wisselen over jouw toekomst binnen Proact? Neem dan contact op mij, Masaki Fraenk, via de onderstaande gegevens.

Delen

Gerelateerde content

Neem contact op

We horen graag van je. Stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Neem contact op

We horen graag van je. Bel ons, word lid van onze social media community of stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.