Modern Workspace

Wat is Modern Workspace?
Niet langer bepaalt de afdeling facilities waar en wanneer je kunt werken. Met de moderne werkplek ligt die beslissing in handen van de werknemer zelf.
Het Proact Productivity Center (PPC) , met als centraal onderdeel de Modern Workspace, zorgt dat organisaties kunnen inspelen op de veranderende behoefte van hun gebruikers, zonder toe te geven op het gebied van security. Daarnaast voorziet het PPC organisaties van de juiste mate van automation en innovatie. De Workspace is gebaseerd op de technologie van Microsoft, de bekende Office 365 suite. Binnen het PPC maak je gebruik van de standaard functionaliteiten van Microsoft, aangevuld met een schil van diensten die jouw organisatie veel dagelijkse zorgen uit handen neemt.
De basis van onze dienstverlening is de tevredenheid van jouw eindgebruiker. Onze servicedesk medewerkers zorgen er dan ook voor dat jouw gebruikers zo goed en zo snel mogelijk worden geholpen in het geval van een IT-vraagstuk.
Het grootste deel van de binnenkomende meldingen worden direct opgelost. Complexere vraagstukken kunnen iets meer tijd kosten, maar jouw gebruikers weten op elk moment wat de status van hun vraag is en wanneer ze een oplossing kunnen verwachten. De continue communicatie, gecombineerd met de klantvriendelijke dienstverlening van de Proact Servicedesk zorgen ervoor dat jouw gebruikers precies weten waar ze aan toe zijn.
Een intensieve relatie aangaan voor jouw kern infrastructuur kan alleen met een ICT-partner die goed bij je past. Hierbij spelen omvang en cultuur een belangrijke rol. “Kan je met elkaar door een deur?”, is de grote vraag. Hierbij gaat het dus vooral om de persoonlijke interactie tussen mensen. Juist dit is het onderscheidende vermogen van onze dienstverlening.
Als middelgrote ICT-dienstverlener hebben we er bewust voor gekozen om het persoonlijke karakter van onze dienstverlening te waarborgen en onze IT- dienstverlening volledig te richten op middelgrote en enterprise organisaties.
15+
300
7
30k
8+

In veel verandertrajecten blijkt dat organisaties een onafhankelijke maar scherpe blik van buitenaf waarderen. Onze Business Consultants helpen in de praktijk dan ook de organisaties die voor grote organisatorische wijzigingen staan en adviseren hoe deze organisaties hun IT-apparaat het beste voor het primaire bedrijfsproces kunnen inzetten. Ook benieuwd of dat nuttig voor jullie is?
Voor extra operationele ondersteuning binnen je IT-omgeving ben je bij Proact aan het juiste adres. Van servicedesk medewerker tot functioneel beheerder, maar ook van azure engineer tot onsite support, Proact heeft de juiste expertise in huis. Onze medewerkers kiezen er bewust voor om bij meerdere opdrachtgevers aan het werk te zijn. Niet alleen blijven ze daar flexibel door, ook maken ze een stijle leercurve door waar wij als werkgever, maar jij ook als opdrachtgever, de vruchten plukt.

Janneke Elbert
IT manager, Aveco de Bondt
‘Het was vrij snel duidelijk dat een grote loggere organisatie niet bij ons past. Wat wel belangrijk was in onze beslissing, was dat het een partij moest zijn met voldoende back-up. Zodat in tijden van nood er altijd voldoende kennis beschikbaar zou zijn. Daarnaast was ook de fysieke afstand een overweging. Vanuit de Randstad ben je niet één, twee, drie in het oosten. In de praktijk is dat in de samenwerking met Proact nooit een probleem gebleken. Op cruciale momenten is Proact er altijd’
Meer weten over de digitale werkplek?

Servicedesk

IT-Beheer

Innovatie

Overal

Adoptie

Security
De Servicedesk van Proact
De Servicedesk van Proact is het centrale aanspreekpunt voor alle meldingen vanuit de opdrachtgever. Niet alleen voor vragen omtrent het gebruik van de beschikbare ICT systemen kunnen zij hier terecht maar ook voor verstoringen of wijzigingsverzoeken. Hier worden verzoeken aangenomen, vastgelegd en, wanneer mogelijk, direct verholpen of beantwoord. De Servicedesk is volgens de ITIL v3 ingericht, heldere communicatie op basis van een gezamenlijke “taal”. Uiteraard ook op het gebied van Outsourcing.