Uit het jaarlijkse Giarte onderzoek IT Xperience Monitor blijkt dat de klanten zeer tevreden zijn met Proact als partner. In het onderzoek dat is gepubliceerd scoort Proact bovengemiddeld op de fan score: maar liefst 96% van de klanten geeft aan Proact absoluut aan te bevelen. Ook scoort Proact de hoogste score op de services Werkplekmanagement en werkpleksupport.
Klanten vertellen het echte verhaal
Voor een outsourcing-partner voor klanten, geeft de mening van onze klanten het werkelijke beeld. Daarom hecht Proact een groot belang aan de jaarlijkse Giarte IT Xperience monitor. Dit onderzoek van Giarte geeft het oordeel van huidige klanten over de performance onze organisatie. Desgevraagd geeft Bertus Doppenberg (Directeur Service Operations) aan “Het Giarte ITX onderzoek is voor ons een compass, het vertelt ons op welke punten we op de goede weg zijn en waar ontwikkeling nodig is. Door het onafhankelijke beeld kunnen we onze performance ook vergelijken met de markt. Dit is voor ons zeer waardevol. We zijn natuurlijk blij met de positieve scores van 2022!’’
Hoogste tevredenheidsscores Back-up en System Integration
Proact laat een mooie stijging zien in de fan score ten opzichte van 2021. Ook staat Proact in de top 3 als het gaat om klantgerichtheid binnen de groep ‘large-size IT-bedrijven’. Dat is natuurlijk een geweldige prestatie. Voor de dienst ‘Back-up en System Integration’ valt Proact tussen de organisaties met de hoogste tevredenheidsscores.
Ontzettend trots
‘’Vanzelfsprekend ben ik erg trots op de resultaten. Ze komen voort uit het enorme goede werk wat dagelijks wordt verricht door onze medewerkers. De waardering van onze klanten is de mooiste en belangrijkste award die we kunnen krijgen. ”, vult Mark van Liempt, Algemeen Directeur van Proact aan. ‘’Hier doen we het allemaal voor!’’