De toegevoegde waarde van een IT-servicepartner

Geen organisatie kan meer zonder technologie. Maar die technologie moet wel bijdragen aan de doelstellingen van jouw organisatie. In deze blog vertellen we hoe een IT-servicepartner daaraan bijdraagt.

Optimale werkervaring

Een goede IT-servicepartner zorgt dat technologie optimaal bijdraagt aan jouw organisatiedoelstellingen. Bij een ziekenhuis hoort een andere IT-infrastructuur, andere hardware en een ander applicatielandschap dan bij een bouwbedrijf of een productiebedrijf. Alleen met de juiste combinatie van middelen en tools hebben je medewerkers een optimale werkervaring. En we weten allemaal dat organisaties met blije medewerkers beter presteren.

De optimale infrastructuur

Als je ervoor kiest om samen te werken met een goede IT-servicepartner, leg je structurele uitdagingen als kwalitatieve capaciteitsplanning en de continuïteit van je IT-infrastructuur in veilige handen. Onderzoek daarom goed of je partner voldoende kennis en expertise in huis heeft, uitgebreide health-checks kan uitvoeren on je kan helpen bij het ontwerpen van zowel on-premise- als (hybride) cloudoplossingen. Als je dan ook nog het contractmanagement met derde partijen kunt outsourcen, bespaar je je IT-team een hoop zorgen.

Met Proact als IT Service Partner succesvol naar een moderne werkplek

Microsoft-licenties zijn overal te koop, maar het optimaal implementeren, ook in grote en veeleisende omgevingen, is een vak apart. Ons Proact Productivity Center (PPC) biedt werkplekken gebaseerd op Microsoft 365. Zo kunnen organisaties optimaal inspelen op de veranderende behoefte van medewerkers. Het PPC vult de standaard functionaliteiten van Microsoft 365 aan met een schil van diensten die jouw organisatie veel dagelijkse zorgen uit handen neemt. Uiteraard zonder in te leveren op veiligheid. Om te garanderen dat jouw medewerkers ook daadwerkelijk optimaal gebruik gaan maken van hun werkplek, staat ons adoptieteam voor je klaar. De nieuwe werkplek draagt immers pas echt bij aan de productiviteit van jouw medewerkers als zij ook daadwerkelijk de functionaliteiten van de software weten te vinden, te gebruiken en ze omarmen. Ons adoptieteam ondersteunt met workshops, een on-site-team of op elke andere gewenste manier. Zo faciliteren wij productief gebruik, voor alle medewerkers op hun eigen tempo en persoonlijke behoeften afgestemd. Zo helpen we jou aan die blije medewerkers…

Meer weten?

Meer lezen over Proact als IT Service Partner en Managed Service Provider? Dat kan hier. Heb je een specifiek vraagstuk waar je binnen jouw organisatie mee worstelt? Neem dan contact op, we leren je graag kennen.

Delen

Gerelateerde content

Neem contact op

We horen graag van je. Stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Neem contact op

We horen graag van je. Bel ons, word lid van onze social media community of stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.