Case Study: Redmore

Uitbesteden van werkplekken

Redmore, specialist in detacherings en consultancy, heeft voor Proact gekozen om de servicedesk en het beheer van haar Microsoft 365 moderne werkplekken uit te besteden. Bij IT-gerelateerde problemen kunnen de medewerkers van Redmore voor hulp terecht bij Proact.

Anticipatie op innovatie

Innovatie stopt niet bij de keuze voor een nieuwe IT-partner, het begint ermee. Je begint natuurlijk met de moderne werkplek, maar dat is eigenlijk het vliegwiel om klaar te zijn voor toekomstige ontwikkelingen. Door gebruik te maken van het innovatiemodel van Proact kan Redmore anticiperen op digitale trends die bijdragen aan het succes van de organisatie.

Uitdaging

Bijhouden van snelle ontwikkeling in de IT, focus houden op core business

Oplossing

Uitbesteding van de werkplekken en de servicedesk

Voordelen

  • Eenvoudig beheer
  • Betrouwbaar support

Neem contact op

We horen graag van je. Stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Neem contact op

We horen graag van je. Bel ons, word lid van onze social media community of stuur ons een e-mail via onderstaande contactformulieren.

Door op Verzenden te klikken, ga ik akkoord met de voorwaarden die zijn vermeld in het privacybeleid van Proact.