Hem
Main image

Kennis en Service via één aanspreekpunt

Proact Premium Support staat 24 x 7 voor u klaar in het geval van een incident of bij een technische vraag.

Telefonisch   +31 30 30 33 222 
Via e-mail   support@proact.nl

ONLINE SUPPORT

 

 

Proact Premium Support biedt enterprise-quality support. Wij ondersteunen meer dan 3500 klanten in heel Europa. U krijgt een vast lokaal aanspreekpunt met vakkundige, vaardige, gecertificeerde technici die producten van meerdere leveranciers ondersteunen.

Dankzij dit vaste aanspreekpunt wordt u niet meer door verschillende leveranciers van het kastje naar de muur gestuurd. Met Proact Premium Support wordt een incident sneller en met de jarenlange ervaring opgelost en kunt u uw SLA's behalen. Onze servicelevels kunnen worden toegespitst op uw specifieke behoeften en staan we dag en nacht paraat. Wij bieden hoogstaande support, waarbij betrokkenheid en het oplossen van incidenten de hoogste prioriteit hebben.

Lokale support organisatie met wereldwijde ervaring
Proact Premium Support gaat verder dan het opnemen van de telefoon, u kunt verwachten dat er ondersteuning geboden wordt op basis van wereldwijde Kennis en de beste Service. Wij spreken niet alleen uw eigen taal, maar kennen ook uw infrastructuur. Onze wereldwijde kennis wordt geborgd door Proact's unieke grensoverschrijdende Specialist Support Teams gericht op specifieke kennisgebieden.

Service toegespitst op uw SLA's
Het is voor onze klanten van belang dat ondersteuning flexibel is. Zo kan 24 uur per dag support worden geboden of bijvoorbeeld alleen tijdens kantooruren en kan de response time variëren van 1 à 2 uur tot de volgende werkdag.

Merk onafhankelijk
Proact kan service verlenen voor de producten van één leverancier, maar kan deze service ook verlenen via één vast aanspreekpunt voor de producten van meerdere leveranciers. Met onze jarenlange ervaring kennen wij de samenhang tussen de verschillende producten en voorkomt u "gevingerwijs" tussen verschillende leveranciers. Proact neemt verantwoordelijkheid.

Critical Site
Als het ondenkbare gebeurt, dan weten wij wat we moeten doen. Wij leveren al sinds 1994 support, en als er één ding is dat we in al die jaren hebben geleerd, is het dat kritieke situaties een andere benadering vereisen dan een normaal ondersteuningsverzoek. Als een systeem uitvalt en de productie stil ligt, volgt Proact een reeks bewezen, goed gedefinieerde stappen die zijn bedoeld om de uitvaltijd te beperken en ervoor te zorgen dat uw systeem zo snel mogelijk en zonder risico weer de productie kan hervatten. We stellen een interne incidentmanager aan die volledige toegang krijgt tot alle resources, inclusief een speciaal crisisteam dat maar één doel heeft: uw productie zo snel mogelijk weer op gang helpen.