Remote beheer

Bespaar kosten en creëer tijd voor innovatie

Wanneer u het dagelijks beheer van uw NetApp-, EMC-, Cisco-, VMware- of Commvault-omgeving (gedeeltelijk) uitbesteedt aan onze specialisten, creëert u meer tijd voor uw eigen IT-team om zich te richten op nieuwe applicaties en projecten die daadwerkelijk waarde toevoegen aan uw organisatie. Uw IT-team kan haar aandacht verleggen van dagelijkse beheertaken, implementatie-, optimalisatie- en sizing vraagstukken naar nieuwe applicaties en projecten die daadwerkelijk waarde toevoegen aan de organisatie.

Lees nu het eBook dat u stap voor stap rondleidt tijdens de journey to the cloud.  Cloud journey ebook button

De voordelen

  • Data in de cloud

    Meer dan 70 petabyte aan klantdata in beheer

    Wij hebben als Europa’s grootste managed cloudservice-aanbieder ervaring opgedaan in nagenoeg alle branches en werken volgens ITIL.

  • Koffie drinken en ontspannen

    Ontzorging van uw team

    Uw IT-team kan de aandacht verleggen van dagelijkse, vaak repeterende dan wel complexere infrastructuur beheertaken naar applicatieoptimalisatie, nieuwe projecten en gebruikerstevredenheid.

  • Communicatie golven

    60 fulltime beheerders permanent tot uw beschikking

    24x7 toegang tot specialistische infrastructuurbeheerders in vier pan-Europese NOC’s als verlengstuk van uw eigen IT-afdeling.

  • Partij kiezen met A label

    Keuze uit diverse A-merkleverancier

    Wij beheren de oplossingen van diverse A-merk-leveranciers, zoals NetApp, Commvault, VMWare, Riverbed en EMC.

  • Persoon verbonden met de cloud

    Heldere SLA’s en een eigen Service Delivery Manager

    U krijgt uw eigen Service Delivery Manager toegewezen die SLA’s, trends, serviceverzoeken en relevante rapportages per kwartaal met u doorneemt.

  • Briefgeld

    Geen verborgen kosten

    Beheer betekent ook echt beheer en er zijn dan ook geen additionele kosten per beheerverzoek, ongeacht het aantal.

  • 24/7 Nederlands gesproken

    Eigen supportorganisatie

    Monitoren op zich is niet ingewikkeld. Het is de kunst om snel en efficiënt te reageren op signalen. Dat is t echte onderscheidende kenmerk van een managed-serviceprovider.

  • ISO 27001 en ITIL gecertificeerd

    Servicedesk die werkt volgens ISO 27001 en ITIL

    Onze NOC’s werken volgens bewezen kwaliteitsmethodieken en kennen strenge veiligheidseisen voor omgeving, apparatuur en personal screening. IT remote beheer in optima forma!

DELIVERING CUSTOMER SUCCESS

ASP4all Fokker Aerostructures CTB Flex