Back-up-as-a-Service

BaaS ontzorgt

Back-up-as-a-Service (BaaS) van Proact is gebouwd op enterprise-class technologie en voorziet in een betrouwbare back-upservice, die eenvoudig te implementeren is en door ons 24x7 wordt beheerd. De service is geschikt voor fysieke en virtuele serverparken en ondersteunt diverse besturingssystemen. Efficiëntie is gegarandeerd door de inzet van features als deduplicatie en snapshotting.

Lees nu het eBook dat u stap voor stap rondleidt tijdens de journey to the cloud.  Cloud journey ebook button

De voordelen

  • Ontzorging van uw eigen team

    Ontzorging van uw eigen team

    Uw IT-team kan zich richten op strategische onderwerpen als applicatie-optimalisatie, nieuwe projecten en gebruikerstevredenheid.

  • Fulltime beheerders tot uw beschikking

    Zestig full time-beheerders 24x7 tot uw beschikking

    U beschikt over de expertise van zestig specialistische beheerders in vier pan-Europese NOC’s als verlengstuk van uw eigen IT-afdeling voor 24x7 back-upbeheer.

  • Keuze uit diverse protectiemechanismen

    Keuze uit diverse protectiemechanismen

    Onsite-, offsite, dubbel of enkele kopie, encryptie, deduplicatie, snapshot-integratie, disc-to-disc en meer.

  • Ruime compatibiliteit

    Ruime compatibiliteit

    Onze Back-up-as-a-service is gebaseerd op Commvault-technologie en biedt brede ondersteuning voor verschillende besturingssystemen en applicaties.

  • Heldere SLA's gebeasserde service delivery

    Op heldere SLA’s gebaseerde service delivery

    Uw eigen Service Delivery Manager zorgt voor onderbouwde kwartaalrapportages en service delivery reviews.

  • 24x7 beheer vanuit redundante Network Operations Center

    24x7 beheer vanuit onze redundante Network Operations Centers

    Onze engineers beheren uw back-upinfrastructuur en processen 24x7x365.

  • ISO 27001 en ITIL gesertificeerd

    Wij werken volgens ISO 27001 en ITIL in Tier 3 datacenters

    Voor een veilige transitie naar de cloud en betrouwbare services als u eenmaal over bent.

  • Geen verborgen kosten

    Geen verborgen kosten

    Beheer betekent ook echt beheer en er zijn dan ook geen additionele kosten per restore-verzoek.

  • ISO 27001 en ITL gecertificeerd

    Op ISO 27001 en ITIL gebaseerde Service Desk

    Onze NOC’s werken volgens bewezen kwaliteitsmethoden en voldoen aan strenge veiligheidseisen voor wat betreft omgeving, apparatuur en personal screening.

DELIVERING CUSTOMER SUCCESS

Grieg Star Shipping Fokker Aerostructures Reinier de Graaf Groep