Premium Support

Proact staat voor u klaar

Proact Premium Support staat 24x7 voor u klaar in het geval van een incident of bij een technische vraag.

Telefonisch:   +31 30 30 33 222
Via e-mail:   support@proact.nl

ONLINE SUPPORT



Altijd bereikbaar onder één telefoonnummer

Onze klanten stellen hoge eisen aan onze kennis die, in geval van problemen, via één telefoonnummer en e-mailadres bereikbaar moet zijn.

Geen ‘fingerpointing’

Proact Premium Support biedt een centraal onderhoudscontract en aanspreekpunt voor uw converged IT-infrastructuur via een 24x7 lokale Nederlandse helpdesk. U wordt bij een storing niet van het kastje naar de muur gestuurd, maar meteen geholpen.

Nederlandse supportdesk

Proact maakt gebruik van een lokale, Nederlands sprekende supportdesk die zaken kan escaleren naar lokale engineers, maar ook naar internationale expertteams.

Assistentie op locatie

Veel leveranciers zijn van mening dat zo lang mogelijk geprobeerd moet worden problemen remote op te lossen. Wij denken dat voor sommige problemen specialistische kennis ter plaatse nodig is. Als dat zo is, zijn we er binnen vier uur.

Internationale expertteams

Binnen de Proact Groep werken zo’n 350 engineers die zijn gegroepeerd in virtuele expertteams op gebieden als SAN, NAS, VMware, Unified Computing, Archivering, Backup &Restore.

Eigen voorraad van onderdelen

Op elke Proact-vestiging bevindt zich een onderdelenmagazijn zodat we snel kunnen reageren wanneer vervangende onderdelen nodig zijn.

Training en certificering

Onze engineers worden onderworpen aan een doorlopend proces van training en accreditatie.

Critical Site Management

Dit proces heeft tot doel extreme cases te kunnen opvangen, zoals bij uitval van de totale omgeving. Een internationale Critical Site Manager wordt case owner totdat uw omgeving weer operationeel is.

DELIVERING CUSTOMER SUCCESS

Antonius Ziekenhuis Reinier de Graaf Groep Fokker Aerostructures